Księgowość:
- Prowadzenie rozliczeń na zasadach KPiR;
- Prowadzenie rozliczeń z tytułu podatku VAT;
- Kontakt z urzędami podatkowymi oraz pomoc podczas kontroli podatkowych;
- Sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych (miesięcznych oraz rocznych);
- Tworzenie sprawozdań statystycznych GUS;
- Rachunki przepływów pieniężnych;
- Przygotowywanie sprawozdań dla Narodowego Banku Polskiego;
- Budżety;
- Wnioski kredytowe;
- Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych;
- Sprawozdawczość PFRON;
- Ewidencję środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, a także wyposażenia;
Kadry i płace:
- Sporządzanie miesięcznych list wynagrodzeń pracowników;
- Przesyłanie deklaracji do ZUS elektronicznie przy pomocy podpisu kwalifikowanego;
- Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem;
- Prowadzenie akt osobowych;
- Przygotowywanie rocznych rozliczeń podatkowych;
- Obsługa umów zleceń, o dzieło i umów akordowych;
- Rejestrację przedsiębiorstwa i jego pracowników w Urzędzie Skarbowym i ZUS;
- Przygotowanie instrukcji płacowych dotyczących wynagrodzeń netto, ubezpieczenia społecznego i podatku dochodowego;
- Pomoc w trakcie audytów;
- Kierowanie pracowników na badania lekarskie wymagane przepisami prawa pracy;
- Sporządzanie raportów statystycznych wymaganych przepisami prawa pracy;
- Reprezentowanie przedsiębiorstwa, w tym pomoc podczas kontroli z Państwowej Inspekcji Pracy, ZUS czy Urzędu Skarbowego;